SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
Dilekleri yerine getiren Denizkızının Gözyaşları, SüngerBob ve Patrick'in ellerinde... En kötü ne olabilir ki?
Ama herkesin sevgilisi SüngerBob bu sorunu çözebilir. Hem de doğru kozmik kostümle! Hadi herkes Cosmic Shake dansına!
Battle for Bikini Bottom'ın bestecilerinden yepyeni oyun müziği + diziden düzinelerce şarkı!