Surviving Mars: Relaunched
Ödüllü bilimkurgu şehir kurma oyunu geri döndü, üstelik yeniden düzenlenip genişletildi ve her zamankinden daha etkileyici. Mars'ı kolonileştir ve hayatta kal. Gezegeni keşfet, altyapıyı inşa et, yeni kolonistleri karşıla ve istikrarı koru. Hazır mısın? Mars seni bekliyor.
Eve hoş geldin! Ödüllü bilim kurgu şehir kurma oyunu yenilendi, genişletildi ve daha da etkileyici hâlde geri döndü. Görevin ise keşif yapıp altyapı kurmaktan insan kolonistleri karşılamaya ve uzun vadeli istikrara ulaşmaya kadar uzanan süreçte Mars'ı kolonileştirmek ve hayatta kalmak. Halletmen gereken yeni görevler, planlaman gereken yeni stratejiler var. Üstelik artık yeni nesil kâşifler için yenilenmiş bir görünüm ve hissiyatla geliyor.
Surviving Mars: Relaunched ile Haemimont Games'in orijinal koloni yönetim oyunu, büyük genişletmelerden kozmetiklere ve radyo istasyonlarına kadar geliştirilmiş ve yeniden düzenlenmiş tüm genişletme kataloğu ve yepyeni Mars Meclisi güncellemesiyle bir araya geliyor. Güncellenmiş arayüzü ve yükseltilmiş grafikler deneyimli oyuncular için kusursuz bir Surviving Mars deneyimi sunarken yeni kumandanlar için de ideal bir başlangıç noktası sağlıyor.
Yeni Mars Meclisi, orijinalde olmayan genişletilmiş bir oyun sonu görevi getiriyor. Mars toplumunu yasalarla şekillendir. Kolonistlerinin ihtiyaç ve taleplerini dengedele, barışı koru ve Mars için Dünya'dan bağımsızlığı getirmeyi bile içeren uzun vadeli bir plan yap!
İnsan yaşamına uygun olmayan bir gezegende gelişen bir koloni kurmak zorlukları da getirir. Yaşam destek sistemleri, elektrik şebekeleri, kubbeler ve tedarik zincirleri inşa ederek sürekli işler durumda tut çünkü oksijensiz bir gezegende elektrik kesintileri hiç iyi olmaz. Üstelik yalnız değilsin. İçerdiği "Space Race" genişleme paketiyle sen kaynaklar ve Mars'ın geleceği için uğraşırken rekabetçi finansörler tarafından desteklenen rakip koloniler de baskıyı artıracak.
Kolonini hayatta tutmak için oksijen, su, elektrik ve gıda gibi kritik kaynakları dengele. Dron'lar altyapını inşa edip bakımını yaparken yenilenen "Martian Express" de insanları ve malzemeleri daha uzun mesafeler arasında taşıyan trenler ekliyor. Her kolonistin kendi ihtiyaçları ve davranışları vardır. Hayatta kalmaları için iyi bir yönetim şart.
Yeni binaların, üretim yöntemlerinin ve gerekli yükseltmelerin kilidini açan derin bir araştırma sistemiyle kolonini geliştir. "Below and Beyond" ile Mars yüzeyinin dört bir yanını araştırarak devrimsel teknolojileri, kaynakları ve gizli sırları keşfet. Rastgele oluşturulan haritalar, çeşitli finansörler ve öngörülemez gizemler sayesinde her oyun yeni zorluklar sunar. Verdiğin her karar, Mars'ta hayatta kalma ve büyüme hikâyeni şekillendirir.
Dünyalaştırma artık bir hayal değil, yeni mücadelen olacak. İçerdiği "Green Planet" genişleme paketiyle Mars'ı daha yaşanabilir bir gezegen hâline getirebilirsin. Çevreyi dönüştükçe kolonistlerini ve gelişen ilk yaratıkları da getirerek "Project Laika" ile hayvan yaşamını tanıt. Mars'ın geleceği sadece hayatta kalmak üzerine değil; kendi kendine yetebilen, yaşayan bir gezegen inşa etmek üzerine.