The Elder Scrolls Online
Her efsanenin bir başlangıcı vardır ve The Elder Scrolls Online'da her şey seninle başlar. İkonik TES V: Skyrim'den yaklaşık 1000 yıl önce, Tamriel'in uzak geçmişinde geçen renkli bir bölümde hikâyeni yaz, macera ve olasılıklarla dolu bir dünyayı keşfet.
Oyuna üç ayda bir eklenen, klasik TES geçmişinden esinlenen yeni hikâye ve deneysel içeriklere adım at. Oyna ve Tamriel Tome'larıyla destansı ödülleri aç.
Tamriel'e git ve macera dolu bir dünyayı keşfet. Morrowind'de mantar ormanlarını gez, Oblivion'da Daedra ile savaş veya PvP savaşlarda diğer oyuncularla düello yap.
Sevilen Elder Scrolls oyunlarıyla aynı ruhu taşıyan ödüllü hikâye anlatımının büyüsüne kapıl. Sürekli büyüyen dünyayı arkadaşlarınla veya tek başına keşfet.
Çok sayıda görev ve zorluk arasından istek ve hedeflerine uygun olanları seç. Elder Scrolls dünyasını yaşa. Yerin burası.