The Outer Worlds
The Outer Worlds, Obsidian Entertainment and Private Division'ın ödüllü tek oyunculu birinci şahıs bilim kurgu RYO'sudur.
Galaksinin en uzak ucuna bağlı koloni gemisindeyken kaybolduktan uzun yıllar sonra uyandığını, kendini Halcyon kolonisini yok etme tehdidini taşıyan bir komplonun ortasında bulacaksın. En uzakları keşfettikçe ve hepsi iktidar için yarışan çeşitli ayrılıkçılarla karşılaştıkça, olmaya karar verdiğin karakter, bu oyuncu odaklı hikâyenin nasıl ortaya çıkacağını belirleyecektir. Koloninin kurumsal denkleminde, plan dışı değişken sensin.