Total War: THREE KINGDOMS
Total War: THREE KINGDOMS, seride antik Çin'in destansı çekişmelerini konu alan ilk oyun. Sıra tabanlı imparatorluk kurma, devlet idaresi ve fetihleri gerçek zamanlı savaşlarla birleştiren Total War: THREE KINGDOMS seriyi yeniden tanımlıyor.
12 efsanevi Cenkbeyi arasından seçiminizi yapın ve tüm ülkeyi fethedin. Davanıza destek verecek kahraman karakterleri yanınıza alın ve askerî, teknolojik, siyasi ve ekonomik cephelerde düşmanlarınızın üzerinde hâkimiyet kurun.
Güçlü dostluklar ve kardeşçe ittifaklar kurup sayıca çok olan düşmanlarınızın saygısını kazanabilecek misiniz? Yoksa ihanet eylemlerine girişip yürek parçalayan dönekliklere imza atarak büyük siyasi entrikaların ustası mı olacaksınız?
Nefesleri kesen doğal güzelliklerle dolu ülke Çin'i, Üç Krallık Dönemi'nde keşfedin. Yemyeşil subtropikal bölgelerde, kurak çöllerde ve karla kaplı dağlarda savaşın. Çin Seddi ve Yangtze Nehri gibi efsanevi simgelerin güzelliğini görün. Savaşla darmadağın olmuş antik Çin'in huzur ve uyumunu geri getirirken enine boyuna keşfedin.
Çin'in çok sevilen tarihî destanı, Üç Krallığın Hikâyesi'nden alınan 12 efsanevi Cenkbeyi arasından biri olarak yeni bir imparatorluk kurun. Rakipsiz komutanlar, güçlü savaşçılar ve seçkin devlet adamlarını içeren bu karakterlerin her biri benzersiz bir oyun tarzı ve amaçlar sunuyor. Ordularınızı yönetmeleri, illerinizi idare etmeleri ve büyüyen imparatorluğunuzu güçlendirmeleri için kahramanlardan oluşan destansı yardımcı karakterlerden kadrolarınızı kurun. Oyunun kalbinde karakterler var ve Çin'in geleceği, bizzat kendi kahramanlarınca yazılacak.
Çin'e ait dinamik ara ilişkiler bağlantısı kavramı olan Guanxi'den ilham alan Total War: THREE KINGDOMS, karakter temsiline bakış açılarını tamamen değiştirecek bir yaklaşım sergileyerek simgeleşmiş, olağanüstü kahramanları ve antik Çin'in geleceğini yazacak ilişkilerini oyuna getiriyor. Bu karakterlerin her biri kendi eşsiz kişiliğine, amaçlarına, sevdikleri ve sevmedikleri şeylere sahip olarak hayat buluyor. Ayrıca birbirleriyle hem olumlu hem olumsuz şekilde derin ilişkiler kurarak hikâyenizin gidişatını şekillendiriyor.
Nefes kesen görselleri ve gösterişli Wushu dövüşüyle THREE KINGDOMS, savaş sanatının ta kendisi. Güzel arayüzü, canlı manzaraları ve özgün Çin esintili çizimleriyle, antik Çin'in bu yeniden tasarımı gerçek bir görsel şölen.
Total War: THREE KINGDOMS'ın sıra tabanlı görev modu ve gerçek zamanlı savaşları şimdi hiç olmadığı kadar birbirine bağlı. Savaşlardaki eylemler artık çok daha büyük sonuçlara sahip ve Kahramanlarınızın hem sizinle olan ilişkisini hem de diğer karakterlerle geliştirdikleri dostluk ve rekabetleri etkiliyor. Güçlü müttefiklerin başarı kilidini açan anahtarlardan biri olduğu bir dünyada, bu yenilik zafere giden yepyeni bir yol çiziyor.