Görselleri Gerçekçi
Train Sim World 4 ile muazzam hızlara ulaş ve yaratıcılığını eşi benzeri görülmemiş biçimde ortaya koy! Pek çok ünlü rotada birbirinden farklı ikonik trenleri sürmenin anlatılmaz hazzını yaşayarak trenlere olan düşkünlüğünü taçlandır. Eğitim merkezinden tut dağ geçidine kadar bu yolculuk senin.
Train Sim World 4 ile muazzam hızlara ulaş ve yaratıcılığını eşi benzeri görülmemiş biçimde ortaya koy! Pek çok ünlü rotada birbirinden farklı ikonik trenleri sürmenin anlatılmaz hazzını yaşayarak trenlere olan düşkünlüğünü taçlandır. Bu senin yolculuğun.
LNER Azuma ile Doğu Yakası Ana Hattına, Metrolink F125 ile Antelope Valley Line Hattına ve ÖBB 4024 ile S-Bahn Vorarlberg'de gerçek dünyanın raylarına çıkmadan önce Eğitim Merkezinde (Training Center) farklı trenlerin işletiminin temellerini öğren. Sana uyumlu trenlerle oyna, özgüvenini kazan ve sonra her makinede uzmanlaş.