Uncle Chop's Rocket Shop
Uncle Chop's Rocket Shop, roguelite uzay gemisi tamir simülasyonu ihtiyaçlarını karşılamak için hizmete hazır! Uyan, işe başla, gemileri tamir et, arkadaş ve düşmanlarını belirle, kiranı öde, atölyeni geliştir, varoluş üzerine kafa patlat, günü bitir ve her şeye yeniden başla.
Çeşit çeşit aletler, teşhis cihazları, parçalar ve atölye gereçlerini kullanarak yöntemsel olarak üretilmiş uzay gemilerinin modül arızalarını düzeltmek senden sorulacak. Basit yakıt ikmali işlerinden büyük ölçekli kontrollere kadar, günlük zaman sınırı içinde elinden geldiği kadar çok sayıda işi tamamlamaya çalışırken her şeyi eline yüzüne bulaştırmaya, bir şeyler dilimlemeye, gevşetmeye, sıkmaya, tutmaya ve düşürmeye hazır ol. Çok çeşitli gemiler ve modüllerle ellerin çok kirlenecek.
Uncle Chop'un elinden almadığı, alın terinle kazandığın birkaç kuruşunu kullanarak atölyeni genişletebilir ve bir dizi iş istasyonuyla donatabilirsin. Endüstriyel cihazlardan esrarengiz sunaklara kadar uzanan bu iş istasyonları daha büyük ve daha kazançlı gemileri tamir etmeni sağlayacak.
Gittikçe artan K.İ.R.A fiyatlarıyla baş etmek kolay değil fakat başını dik tut; belli başlı istasyon geliştirmeleri oyun boyunca sunularak hayatını her seferinde daha katlanılabilir hale getirecek. Ayrıca işini ne kadar fazla yaparsan o kadar hız ve beceri kazanırsın, bu yüzden işine dört elle sarıl!