Watch Dogs: Legion
Watch Dogs: Legion'da, yakın gelecekteyiz. Çöküşün eşiğindeki Londra'yı kurtarmak için bir direniş örgütlemek zorundasın.
Silahlı dronları hack'le, robot örümcekleri kullan ve artırılmış gerçeklik pelerininden yararlanarak düşmanları gafil avla.
Londra'nın pek çok simgesinin de dâhil olduğu muazzam genişlikteki bir açık dünyayı ve eğlenceli yan etkinlikleri keşfet.
Elemanlarını çevrim içi olarak örgütle, arkadaşlarınla bir araya gel, görevleri ve zorlu oyun sonu içeriklerini tamamla.