World of Warships
Deniz savaşları hiç bu kadar güzel görünmemişti! World of Warships'i ÜCRETSİZ indirin ve çok sayıda devasa haritada devasa filolarla her manevra, salvo veya hamlenin büyük zafer ile kesin yenilgi arasındaki farkı belirleyebileceği heyecan verici savaşlara katılın.
Güçlü Yamato'dan zor bulunur U-190'a kadar, tarihsel zırhlılar, muhripler, kruvazörler, denizaltılar ve uçak gemileriyle neredeyse sonsuz sayıda oyun tarzını keşfedin. Her biri 3B olarak aslına sadık kalınarak yeniden yaratılmıştır.
13 ulusal teknik ağacında bir rota belirleyin ve modifikasyonlar yükleyerek, Komutanlarınızın becerilerini açarak, kamuflajlar ve başka kozmetik ögelerle filonuzun görünümünü geliştirerek deniz savaşlarına kişisel yaklaşımınızı belirleyin.