Farming Simulator 25
Farming Simulator 25 oversvømmer markerne med et væld af nye maskiner, gameplay-funktioner, visuelle opgraderinger og endda frisk vand, så du kan dyrke ris. Det tilføjer endnu mere landbrugsmæssig dybde og mangfoldighed til den familievenlige serie.
Drag ud på et globalt landbrugseventyr for at bygge et jordbrugsimperium i et frodigt østasiatisk landskab fyldt med rismarker, et nordamerikansk miljø med masser af plads eller en centraleuropæisk lokalitet med grønne marker mellem damme og floder.
Dyrk to slags ris, spinat og andre nye afgrøder. Du kan vælge mellem mere end 20 i alt. De stærke bøfler og andre dyr får selskab af køer, får, grise, høns, heste og andre husdyr. Samtidig udvider nye produktionskæder og konstruktionsmissioner dine forretningsmuligheder.
Mere end 400 autentiske maskiner og genstande fra flere end 150 internationale topbrands såsom Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Kubota, Massey Ferguson, New Holland, Valtra og mange flere giver dig mulighed for at beskæftige dig med landbrug, skovbrug og husdyrbrug. Uanset om du bygger dit eftermæle helt på egen hånd eller sammen med andre i multiplayer, så er det op til dig!
Få en mere dybdegående forbindelse til dine marker og naturen takket være en generel teknologiopgradering med forbedret grafik og fysik baseret på den nyeste og modding-venlige GIANTS Engine 10. Den omfatter distancetåge, forbedrede skygger, dynamiske vejreffekter, jorddeformation og mere. Det virtuelle landbrugs romantiske liv bliver mere medrivende og stemningsfyldt!