Crimson Moon
The city of Gildenarch has fallen. Once a holy jewel, it is overrun by demons, undead, vampires, and Hellgrowth abominations. Humanity's last hope is the Order of the Crimson Moon, and its most feared weapon is you.
Embody a Nephilim, a human-angel hybrid forged to defend the world from Hell. Master supernatural powers, weapons, melée combat, and angelic transformations to fight through brutal missions and survive boss encounters with the Dead Gods.
Whether you crusade alone or slay together in co-op, the prophecy is yours to fulfill.