Songs of Silence
Turn-based strategy meets real-time battles, every decision shapes your kingdom's fate!
Play the story campaign, fast-paced skirmish for single- & multiplayer, or challenge scenarios.
Immerse yourself in the single-player story-driven campaign, designed to challenge both newcomers and seasoned strategists.
Test your strategic skills across 100+ randomized Skirmish Maps, offering endless replayability in both single-player, coop and vs. multiplayer modes.
Immerse yourself in a rich Art-Nouveau infused world where brightness and beauty elevate the strategic experience.