Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate-1orjn
Grab your friends, pick your favorite Turtle and jump into an adventure to save Master Splinter from the Foot Clan! Master ninja skills, unite in bodacious online and local co-op gameplay, and conquer iconic NYC locales.
Looking for a more immediate, high-intensity challenge? Dive into the brand-new Arcade Mode packed with unpredictable runs, the Hex and Flex system, new biomes, fearsome Wraith enemies, and even more chaotic fun with friends.
Brace yourself for fast-paced, roguelike action where no two runs are the same. With randomized power-ups, room layouts, and boss modifiers, the excitement never ends. Take control of all four Turtles, each wielding unique powers, and team up with friends for bodacious co-op gameplay. Explore iconic NYC locations, upgrade your Turtle powers, and prepare to face off against formidable enemies.
Master the powers of water and fire, utrom and ooze, light and darkness, robotics and -most importantly- Ninja to create unique and bodacious builds for your Turtles. Every run brings new challenges and opportunities - explore and perfect your favorite builds, and combine them with allies to conquer your enemies.
With additional settings, balance and tuning enhancements for PC, Splintered Fate promises to keep you engaged in the FIGHT, ADAPT, REPEAT portal loop. Be ready to restore peace to the city!