Brawl through NYC in TMNT: Splintered Fate with all 7 playable heroes and the Junkyard level.
The Turtles friend and fellow vigilante Casey Jones is always ready to pick up his hockey stick and do some damage. What’s more, he happens to know a shortcut to the rooftops of NYC! Strangely, their path takes them straight through the Junkyards and Punk Frog turf.
Play as the loveable, locked and loaded Metalhead, with a unique gameplay style to complement the Turtles. Fire his blasters, transform into a spinning missile frenzy, and lob landmines to stop enemies in their tracks. Metalhead has an affinity with our new (free!) Robotics Powers.
Meet Alopex, the mutant arctic fox and ninja assassin. Expertly swinging her sickle-like kama, she slices at her foes with ease. Hurling her kunai at close range, she deals a powerful blast of damage.