Tiny Tina's Wonderlands
Embark on an epic adventure full of whimsy, wonder, and high-powered weaponry! Bullets, magic, and broadswords collide across this chaotic fantasy world brought to life by the unpredictable Tiny Tina.
Roll your own multiclass hero and loot, shoot, slash, and cast your way through outlandish monsters and loot-filled dungeons on a quest to stop the tyrannical Dragon Lord. Everyone's welcome, so join the party, throw on your adventuring boots, and be Chaotic Great!
Tiny Tina is your disorderly guide through an extraordinary tabletop realm where rules rarely apply. Explore a vast overworld spanning majestic cities, dank mushroom forests, foreboding fortresses, and more!