Wees de beste van de besten. Vlieg met wendbare F/A-81F Super Spectre- en F-74A Seacat-vliegtuigen in 2 thematische gamemodi, Carrier Strike en Gauntlet: Fighter Sweep, en ervaar ultieme totale oorlog in de iconische terugkeer van Wake Island. Bereik maximale hoogte door Top Gun-themabeloningen te verdienen en vrij te spelen in nieuwe evenementuitdagingen. Tijd om de lucht te beheersen.
Op 21 juli komt de zeeslag aan land, als Pax Armata een op de NAVO afgestemde Amerikaans-Japanse luchtmachtbasis in de Stille Oceaan in een hinderlaag lokt. Trotseer de vloed in een nieuwe boot en breek door de frontlinie met 3 nieuwe wapens. Voer een totale oorlog op onze grootste map tot nu toe: Tsuru Reef, een enorm archipel-slagveld, gebouwd voor spannende gevechten te land, ter zee en in de lucht. Alle systemen gereed.