Competitive Players
On July 21st, naval combat hits the shore as Pax Armata ambushes a US-Japan air base aligned with NATO in the Pacific. Take on the tide in a new boat, and push through the front line with 3 new weapons. Wage all-out war in our biggest map yet: Tsuru Reef, a huge archipelago battleground built for thrilling combat over land, air, and sea. All systems go.