Atlas Fallen: Reign of Sand
Tekli veya 2 oyunculu iş birliğine dayalı modda Atlas Fallen'ın en kapsamlı sürümü olan Reign of Sand'i deneyimle. Ebedi bir evrenin kumlarında ilerle ve göz alıcı savaşlarda yıkıcı güçler kullanarak efsanevi canavarları alt et.
Genişletilmiş bir dünya, yeni düşmanlar ve mücadeleler, iyileştirilmiş ilerleme sistemi, yeni görevler, yenilenmiş seslendirmeler, ek zorluk modu ve "New Game+" modları. Atlas Fallen'ın dünyası bu büyük ve tamamen ücretsiz güncellemeyle zenginleşiyor!