Savaşları Zor
21 Temmuz'da, Pax Armata Pasifik'teki NATO müttefiki ABD-Japonya hava üssünü pusuya düşürürken deniz savaşı karaya ulaşıyor. Yeni bir botla dalgalara karşı koyun ve 3 yeni silahla ön cepheyi yarın. Henüz en büyük haritamız olan Tsuru Resifi'nde karada, havada ve denizde heyecan verici çatışmalar için inşa edilmiş devasa bir takımada savaş alanında topyekûn savaş açın. Tüm sistemler hazır.