En kamp om hemmelighederne raser i Fort Lyndon. Denne massive, hemmeligholdte militære facilitet, der er skjult i det åbne mellem uberørte strande og et søvnigt boligområde, huser nogle af de mest avancerede militære projekter i verden. Retsløse operatører er i et kapløb mod tiden og fjendtlige aktører for at holde hinanden ude og hemmelighederne inde.
Kast dig ud i en Battle Royale, som kun Battlefield kan levere, med massiv ødelæggelse, lynhurtigt, holdbaseret spil og den mest dødbringende ring i BR.
Taktisk ødelæggelse bringer et eksplosivt nyt lag af dybde til Battle Royale. Brug sprængstof til at åbne nye stier og nedriv fjendens positioner for at opnå en strategisk fordel.
Overlev og avancér i Gauntlet: en helt ny, nådesløs elimination-spiltype i knockout-stil, hvor hold kappes om at fuldføre missioner.
REDSEC giver en hidtil uset adgang til Portals massive sandkasse. Hver spiller har mulighed for at skabe unikke og uforglemmelige oplevelser, gratis.