Blades of Fire
Du er Aran de Lira, den sidste kriger som kan smede ægte stål, i en verden hvor metal bliver til sten. Din rejse handler ikke om at samle våben, men om at smede dem gennem intention, ofring, og konsekvenser, samt at overleve længe nok til at mestre deres vægt.
Epic-versionen indeholder Version 2.0 af spillet med store opdateringer og forbedringer. Udover det er Adventurer Pack, Artbook, og det prisvindende originale soundtrack af Óscar Araujo tilgængelig gratis.
I hjertet af Blades of Fire er et smede-system der er mere end bare håndværk - det er en forpligtelse.
Meget af historien, myterne og betydningen findes i Adso, Arans makker - en ung, lærd mindscholar, med dyb viden om verdenen, som er ivrig efter at dele det.