Blades of Fire
Anda ialah Aran de Lira, pahlawan terakhir yang mampu menempa keluli sejati di dalam dunia dan mengubah logam menjadi batu. Perjalanan ini bukan tentang memburu persenjataan, tetapi tentang menempa jiwa senjata melalui tekad, pengorbanan, dan kesan yang ditinggalkan—serta kecekalan untuk menguasai berat setiap hayunan.
Versi Epic merangkumi Versi 2.0, lengkap dengan kemas kini besar-besaran dan pelbagai penambahbaikan. Selain itu, Pek Pengembara, Buku Seni, dan skor muzik asal pemenang anugerah hasil karya Óscar Araujo juga akan diberikan secara percuma sebagai hak milik.
Dalam teras Blades of Fire, sistem penempaan bukanlah sekadar penciptaan—ia satu komitmen.
Segala sejarah, mitos dan rahsianya tersimpan pada Adso, teman setia Aran—seorang sarjana muda yang berilmu tentang dunia ini dan sentiasa bersedia berkongsi.