Disney Dreamlight Valley—Ultimate Edition
Live your Disney dream life with the Ultimate Edition, which includes the base game and two Expansions. This edition also contains exclusive digital items.
In Disney Dreamlight Valley: Wishblossom Ranch, rebuild the ranch of your dreams, forge bonds with your horses, and befriend new Villagers as you saddle up for a new Disney adventure! Nestled amongst the Wishblossom Mountains is a special place powered by the heart’s deepest wishes, where horses once roamed free and stables were full of life. That was until the Ranch fell into the hands of someone who neglected it, causing a mysterious phenomenon—the Decay. Saddle up for an adventure with your magical new Disney friends to find the missing horses, reverse the effects of the Decay, and restore the Ranch back to its former glory.
In Disney Dreamlight Valley: The Storybook Vale, discover a land made up of legendary stories, where myths and fairy tales sprang to life… until Maleficent and Hades tore the Vale apart. With the guidance of the Lorekeeper, journey to the Vale and meet heroes and villains who will bring epic trials to undertake, stories to reassemble, and friendships to recover.