Europa Universalis IV
W opracowanej przez Paradox Tinto czwartej odsłonie uhonorowanej licznymi nagrodami serii Europa Universalis możesz władać dowolnym państwem na świecie i prowadzić je przez stulecia pełne dramatycznych wydarzeń, od późnego średniowiecza po epokę napoleońską. Sprawuj rządy nad swoją ziemią i zawładnij światem, korzystając z niezrównanej swobody, głębi rozgrywki i realizmu historycznego. Napisz historię świata na nowo i zbuduj imperium, które przetrwa wieki.
Europa Universalis IV: Władaj dowolnym państwem na świecie przez cztery historyczne stulecia, tworząc na nowo dzieje ludzkości od epoki odkryć po epokę rewolucji. Zgromadź bogactwa, ziemie i prestiż w zaciekłej rywalizacji o dominację na świecie.
Art of War: Rozszerzenie poświęcone wojnie trzydziestoletniej i napięciom pomiędzy kościołem a władzą zawiera ulepszony mechanizm rozgrywki, w którym działania wojenne stanowią kluczowy element Twojej walki o dominację na kontynencie.
Common Sense: To rozszerzenie skupia się na dyplomacji i wewnętrznym rozwoju państwa. Możesz stymulować pokojowy rozwój i ambitną budowę imperium. Otrzymujesz także narzędzia potrzebne do prowadzenia wielkiej dyplomacji. Wprowadzające głębokie zmiany funkcje religijne dodają rozgrywce głębi oraz intrygującej złożoności.
Rights of Man: To rozszerzenie dodaje głębi i szczegółowości rozmaitym systemom rozgrywki. Wielkie potęgi dysponują nowymi możliwościami dyplomatycznymi, które zapewniają większą elastyczność, a cechy charakteru władcy dodają wyrazu potędze tronu. Dostępne są także nowe opcje religijne dla religii koptyjskiej i fetyszystycznej.
Digital Extreme Edition Upgrade Pack: Pakiet zawiera głównie zawartość kosmetyczną, w tym nowe grafiki jednostek i wydarzeń oraz ścieżki dźwiękowe z pakietów treści inspirowanych historią islamu, Imperium Osmańskiego, Europy Centralnej i Ameryki. Zawiera również unikatowe wydarzenia z pakietu American Dream.
Setki dynamicznych wydarzeń z dziejów oczekują – od lokalnych konfliktów po wypadki zmieniające oblicze świata, jak powstanie ruchu protestanckiego. Odkryj i ujarzmij Nowy Świat lub spróbuj powstrzymać podbój kontynentu przez Europejczyków.