Europa Universalis IV
Europa Universalis IV: Dünyadaki herhangi bir ulusu dört yüzyıl boyunca yönet, insanlık için Keşifler Çağından başlayıp Devrimler Çağına kadar yepyeni bir tarih yaz. Küresel hakimiyet için gireceğin zorlu rekabette zenginlik, toprak ve prestij topla.
Art of War: 30 Yıl Savaşı ve din ve devlet arasında köpüren siyasi istikrarsızlığı merkezine alan bu genişletme, savaş sanatını kıta üzerinde hakimiyet kurma görevinin ön planına koyuyor.
Common Sense: Bu eklenti diplomasiye ve ulusların iç gelişimine odaklanıyor. Diplomasi ve ulusların iç gelişimine odaklanan bu eklenti, ulusunu barış içinde geliştirmene ve ""büyük"" bir imparatorluk kurmana olanak tanırken büyük diplomatik planlar gerçekleştirmeni sağlayacak araçlar sunuyor. Oyunu değiştiren dini özellikler de oynanışa derinlik ve ilgi çekici bir kapsamlılık ekliyor.
Rights of Man: Bu eklenti pek çok oyun sisteminin derinliğini ve detaylarını artırıyor. Yeni Büyük Güç diplomatik seçenekleriyle oyun sistemleri artık daha esnek, hükümdar kişilik özellikleri tahtın gücüne daha fazla çeşitlilik katıyor, Koptluk ve Fetişizm dinleri için daha fazla dini seçenek bulunuyor.
Küçük sorunlar yaratan iç savaşlardan Protestan Reformu gibi dünyayı değiştiren hareketlere, yüzlerce dinamik tarihsel olay deneyimlemeni bekliyor. Yeni Dünya'yı keşfet ve kolonileştir veya Avrupalıların fetihlerine diren.
Ulusunun gelişim hızı tahttaki kişinin büyük etkisi altında olur. Yetenekli bir hükümdarın altında hızlı gelişimi deneyimlerken daha az becerikli bir varis tahta geçtiğinde işlerin yavaşladığını görebilirsin. Hükümdar gücünü akıllıca kullanarak geleceği planla.