Farmer's Dynasty 2
Odnawiaj stare budynki, uprawiaj pola i hoduj zwierzęta. Korzystaj z traktorów i narzędzi z różnych epok, od klasycznych maszyn vintage po nowoczesny, zaawansowany sprzęt. Uprawiaj rośliny, prowadź własny biznes i stwórz kwitnące gospodarstwo, które przetrwa pokolenia.
Poznaj swoich sąsiadów, pomagaj im w codziennych problemach i zdobywaj ich zaufanie. Zadania poboczne i wydarzenia społeczne ożywiają wieś, a przy tym wspierają rozwój Twojego biznesu i reputacji. Znajdź miłość, załóż rodzinę i patrz, jak Twoja dynastia rozkwita z biegiem lat.
Urządzaj dom, ogród i farmę według własnego gustu. Adoptuj zwierzęta, zajmij się pszczołami lub po prostu ciesz się spokojem wiejskiego życia. Przekaż wszystko, co zbudowałeś, kolejnemu pokoleniu. Twoje dziedzictwo nigdy się nie kończy.