Farming Simulator 25
Farming Simulator 25 wypełnia pole nowymi maszynami, możliwościami rozgrywki, poprawkami wizualnymi, a także świeżą wodą do uprawy ryżu. Jeszcze bardziej szczegółowe i różnorodne rolnicze doświadczenia w przyjaznej dla rodziny serii gier.
Wyrusz na globalną rolniczą przygodę, budując zielone imperium w pełnym pól ryżowych krajobrazie Azji Wschodniej, północnoamerykańskiej okolicy z mnóstwem przestrzeni lub środkowoeuropejskiej strefie zielonych pól pomiędzy stawami i rzekami.
Uprawiaj dwa rodzaje ryżu, szpinak i inne nowe plony, wybierając spośród ponad 20 opcji. Potężne bawoły dołączają do krów, owiec, świń, kur, koni i reszty trzody. Nowe łańcuchy produkcji i misje budowlane dodatkowo rozszerzają możliwości biznesowe.
Ponad 400 autentycznych maszyn i urządzeń od ponad 150 najsłynniejszych międzynarodowych marek: Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Kubota, Massey Ferguson, New Holland, Valtra i wielu innych. Użyj ich na roli, w lesie i podczas hodowli zwierząt. Zbuduj swoje dziedzictwo samodzielnie lub w kooperatywnym zespole – wedle uznania!
Poczuj mocniejszą więź z polami i naturą dzięki ogólnej aktualizacji technicznej, poprawkom graficznym i ulepszonej fizyce, opartej na najnowszym silniku GIANTS Engine 10, umożliwiającym również tworzenie modów. Dostępne funkcje to m.in. mgła ograniczająca widoczność, rozszerzony system cieni, dynamiczna pogoda i odkształcenia gruntu. Romantyczne życie w wirtualnym gospodarstwie nabiera jeszcze większego realizmu i rumieńców!