Gallipoli - British Empire Edition
For King and Country! Get Gallipoli as well as two cosmetic equipment packs for the British Empire, so you’re well prepared for the Gallipoli beach landings ahead.
Each pack contains two uniform sets, a face and accessory customization options available for the British, Anzac or Indian units of the British Empire during World War 1. All items are made to represent the actual equipment used in WW1 as closely as possible.