Gallipoli - First Expedition Edition
Gear up for combat on the Ottoman Fronts of World War 1 with the initial landing of extra visual customization options for Gallipoli!
The First Expedition contains the equipment you need to look the part during the beach landings on Gallipoli and the battles of the Mesopotamia Campaign of WW1. Each pack contains two uniform sets, a face and accessory customization options. All items are made to represent the historical equipment used in World War 1 as closely as possible.