Gallipoli - British Empire Edition
Każdy pakiet zawiera dwa zestawy mundurów oraz opcje dostosowania wyglądu twarzy i wyposażenia dla oddziałów brytyjskich, Anzac lub indyjskich Imperium Brytyjskiego z okresu I wojny światowej. Wszystkie przedmioty wiernie odzwierciedlają rzeczywiste wyposażenie używane podczas I wojny światowej.