Britanya İmparatorluğu Sürümü
Gelecekteki Gelibolu kıyı çıkarmalarına tam anlamıyla hazır olmak için Gallipoli ve Britanya İmparatorluğu'na özel iki kozmetik ekipman paketine sahip ol.
Her paket; 1. Dünya Savaşı sırasında Britanya İmparatorluğu bünyesindeki Britanya, Anzak veya Hint birlikleri için iki üniforma seti, bir yüz ve aksesuar özelleştirme seçeneği içerir. Tüm içerikler, 1. Dünya Savaşı'nda kullanılan teçhizatları mümkün olduğunca aslına sadık şekilde yansıtmak üzere tasarlanmıştır.