Gallipoli - First Expedition Edition
Przygotuj się do walki na frontach osmańskich podczas I wojny światowej dzięki nowym opcjom dostosowywania wyglądu w Gallipoli!
First Expedition zawiera wyposażenie niezbędne do odtworzenia wizerunku żołnierza podczas desantów na plażach Gallipoli oraz bitew kampanii mezopotamskiej podczas I wojny światowej. Każdy pakiet zawiera dwa zestawy mundurów oraz opcje dostosowywania twarzy i akcesoriów. Wszystkie przedmioty wiernie odzwierciedlają historyczne wyposażenie używane podczas I wojny światowej.