Gallipoli - Ottoman Empire Edition
Få Gallipoli og to kosmetiske udstyrspakker til Det Osmanniske Rige, så du er klar til at slå angriberne tilbage.
Hver pakke indeholder to uniformssæt, et ansigt og diverse tilbehør til enhederne og kulturerne i Det Osmanniske Rige under 1. verdenskrig. Alle genstandene afspejler det udstyr, der blev anvendt under 1. verdenskrig, så præcist som muligt.