Gallipoli - Ottoman Empire Edition
Kup Gallipoli oraz dwa zestawy elementów kosmetycznych dla Imperium Osmańskiego, by przygotować się do odparcia najeźdźców.
Każdy pakiet zawiera dwa zestawy mundurów, a także opcje dostosowywania wyglądu twarzy i wyposażenia dla oddziałów oraz kultur Imperium Osmańskiego z okresu I wojny światowej. Wszystkie przedmioty wiernie odzwierciedlają rzeczywiste wyposażenie używane podczas I wojny światowej.