Osmanlı İmparatorluğu Sürümü
Zafer Bizim Olacak! İşgalcileri püskürtmeye hazır olmak için Osmanlı İmparatorluğu'nun iki kozmetik ekipman paketi ve Gallipoli'ye sahip ol.