Genesis Noir
Bir saat işportacısı olan ve kendini diğer kozmik varlıklar olan Miss Mass ve Golden Boy ile bir aşk üçgeni içinde bulan No Man olarak oynuyorsun. Bu aşk ilişkisi acı bir karşılaşmaya dönüşünce kıskanç bir tanrı tarafından bir el ateş edilmesine tanıklık edeceksin - bu kimileri tarafından Büyük Patlama (The Big Bang) olarak da bilinir. Genişleyen evrene dal, yaratılışı engellemenin ya da yok etmenin bir yolunu ara ve sevdiğini kurtar.
Oyunun dokunulabilir bulmacalara ve keşfe odaklanan yapısı ile yolcuğunun ilerleyebilmesi adına nesnelerin nasıl manipüle edilebileceğini keşfetmek için evrenin küçük parçalarında onlarla deneyler yapacaksın. Çevirmeli telefonda bir numara tuşla; bir uygarlığı yok et; bir bahçe oluştur; bir müzisyen ile doğaçlama yap; yaşam yarat. Bunların hepsi Miss Mass'i kurtarmak için bir yol bulma arayışının bir parçası.
Büyük Patlama (The Big Bang) yalnızca bizim bildiğimiz anlamıyla yaratılışın doğuşu değil, aynı zamanda hayatının aşkına doğru hızlanarak ilerleyen bir kurşunu ateşlemiş olan bir silahın zamanın içine hapsolmuş patlayışı. Zamanın boşluklarına dalacak, evrenin yaşam süresi boyunca farklı anları keşfedecek ve kaderin akışını değiştirmenin bir yolunu arayacaksın.