Homeworld 3
Wybór strategii zależy od ciebie. Ogromne kosmiczne ruiny zwane megalitami dodają trójwymiarowości klasycznej przestrzeni bojowej Homeworld. Użyj pozostałości starożytnej cywilizacji, aby zaskoczyć przeciwników w wąskim gardle lub ukryć swoją flotę przed potężnymi wrogami. Fortece są najeżone niebezpiecznymi działami i wymuszają na twoich okrętach szturmowych niebezpieczne loty daleko za linie wroga. Jednak nie wszystko jest pod twoją kontrolą. Niebezpieczne zjawiska kosmiczne, takie jak burze cząsteczkowe i pola asteroidów, wystawią na próbę nawet najbardziej doświadczonych dowódców.
Ponadczasowa oprawa graficzna Homeworld w połączeniu z nowoczesną technologią oferuje niesamowite poczucie skali, zniszczenia i zadumy. Okręty szturmowe latają w formacji pomiędzy ogromnymi pancernikami na tle gwiazd i mgławic. Znane okręty rzucają cienie na pozostałości starożytnych cywilizacji. Eksplozje rozrywają kadłuby pokonanej floty.
100 lat temu Karan S'Jet otworzyła ogromną, starożytną sieć bram hiperprzestrzennych, która umożliwiła eksplorację i handel w całej galaktyce. Nastał złoty wiek dla jej ludu. Ale ciemność zwana Anomalią zaczęła rozprzestrzeniać się, pochłaniając bramy i planety. W obliczu zagrożenia dla pokoju i dobrobytu, na który jej lud ciężko pracował, Karan poleciała z flotą do obszaru Anomalii w poszukiwaniu odpowiedzi. Nigdy nie wróciła. Teraz Imogen S'Jet, następczyni Karan, jest jedyną, która może rozwikłać tajemnicę bytu zagrażającemu przyszłości całej galaktyki.
War Games, zupełnie nowy tryb kooperacji dla trzech graczy, pozwala bawić się również poza kampanią. Tryb ten łączy charakterystyczne dla Homeworld elementy RTS i czerpie inspirację z gatunku roguelike. a dowódcy podejmą się w nim serii losowych wyzwań bojowych. Zbieraj potężne artefakty, które zapewnią twojemu statkowi więcej mocy, szybkości i, oczywiście, uzbrojenia. Zależnie od postępów w grze odblokowywać będziesz różne floty, z których każda wymaga opracowania innej strategii.
Modyfikacje pozwalają graczom tworzyć własne treści do Homeworld 3 i udostępniać je innym graczom z całego świata. Od przebudowywania map za pomocą megalitów, po udoskonalanie statków – edytor gier Unreal jest do twojej dyspozycji. Jeżeli samodzielne tworzenie to nie twoja bajka, korzystaj z pomysłów społeczności, łatwo pobierając modyfikacje dzięki zintegrowanej w grze obsłudze mod.io.