Kingdom Come: Deliverance II
Zengin bir açık dünyaya sahip, 15. yüzyıl Ortaçağ Avrupa'sında geçen heyecan verici ve hikâye odaklı bir aksiyon RYO. Destansı boyutlarda bir yolculuğa çıkarken, genç Henry'nin gözünden nihai ortaçağ macerasını tecrübe et.