Old World
Old World er et revolutionerende historisk strategispil, hvor du leder dit dynasti gennem generationer mod rivaliserende kongeriger. Før store krige, styr dit hof, og opbyg et dynasti – eller se dit imperium smuldre til støv. Hvilken arv vil du efterlade dig?
Gift dig politisk, opfostr dine arvinger, og styr dit forhold til familierne i dit rige. I kongers og dronningers hektiske verden er familien det, som det handler om.
Verden er fuld af fantastiske karakterer med tydelige personligheder, styrker og svagheder.