Old World
Old World ialah permainan strategi bersejarah di mana anda memimpin empayar anda merentasi beberapa generasi, membina warisan agung yang kekal melangkaui usia anda. Zaman ini menyaksikan munculnya tokoh-tokoh besar, antara yang dipuja mahupun yang digeruni. Anda akan jadi yang mana satu?