Onimusha: Way of the Sword
En Oni Gauntlet-bærende samurai holder stand mod Genma-truslen i Kyoto. Gennem hårde og bloddryppende kampe søger han efter grunden til at kæmpe videre. Hvilken skæbne venter ham, når han når til vejs ende?
Spirit Mirrors, Change Appearance og Equipment-menuen vil blive låst op separat, efterhånden som du gør fremskridt i spillet.
Kæmp dig gennem blodplettede slagmarker fyldt med intense sværdkampe. Udforsk den historiske japanske hovedstad Kyoto i Edo-perioden, der er forvrænget af den mørke kraft Malice.
Hovedpersonen i dette spil er en frygtindgydende ung samurai, som konstant bevæger sig fra den ene blodige og voldsomme kamp til den næste. For at cementere billedet af den imponerende samurai har Capcom allieret sig med ingen ringere end den afdøde ikoniske japanske samuraifilmslegende Toshiro Mifune, der har lagt ansigt til denne udgave af Miyamoto Musashi.
Musashi er udrustet med en Oni Gauntlet, der giver ham overmenneskelige kræfter. Ud over at give ham styrken til at hugge Genma ned rummer den også adskillige andre evner som for eksempel muligheden for at absorbere Genma-sjæle og omdanne dem til en energikilde, der styrker bæreren yderligere. Men hvem står bag den stemme, der lyder fra handsken?
Malice opholder sig typisk i helvedes mørkeste dyb, og denne onde kraft har nu bragt dæmoner herfra ind i de levendes verden. Deres uophørlige rædselsgerninger har skabt frygt og panik i hele hovedstaden.