Onimusha: Way of the Sword
Oni Eldiveni kullanan bir samuray, sinsice yaklaşan Genma tehdidine karşı Kyoto'da bir mücadele veriyor. Samuray, kanla bezenmiş çetin dövüşler arasında, savaşmak için kendi sebebini arıyor. Yolunun sonunda onu nasıl bir kader bekliyor?
Coşkulu bir samuray olan Miyamoto Musashi, kılıç sanatında rakibinin olmadığını kanıtlama amacıyla Kyoto'ya gelir ancak planları, hiç beklenmedik ve tuhaf bir şekilde değişir.
Bu oyunun ana karakteri, kanlı ve zorlu bir çatışmadan bir diğerine ara vermeksizin atılan coşkulu ve genç bir samuraydır. Böyle göz alıcı bir samurayın imgesini güçlendirmek için Capcom, Miyamoto Musashi'nin bu versiyonunda yüz modeli olarak meşhur Japon samuray film efsanesi olan merhum Toshiro Mifune'yi model olarak aldı.
Oni Eldivenine sahip olan Musashi'ye, insani sınırların da ötesinde bir güç bahşedilmiştir. Eldiven, Genma'ları kesmesi için gereken gücü ona sağlamasının yanı sıra Genma ruhlarını soğurmak ve eldivenin sahibini daha da güçlendirmek için bu ruhları bir güç kaynağına dönüştürmek gibi çeşitli başka yeteneklere de sahiptir. Peki eldivenden yankılanan sesin arkasında kim var?
Genelde cehennemin en dip derinliklerini kendine mesken edinen bu ifritler, Kyoto'yu sarıp sarmalayan Malice nedeniyle yaşayanların dünyasına adım attı. Bitmek bilmez vahşetleri, başkenti korku ve panik dolu bir kaosa sürükledi.
Genma tehdidine karşı verdiği bu savaşta Musashi, dövüş sanatlarındaki hünerleri kendisininkine kafa tutan güçlü rakiplerle karşı karşıya gelecek. Bu mücadelede zafer mi kazanacak yoksa zafer uğruna hayatını mı kaybedecek? Ölümüne yapılan kanlı düellolar başkentte seni bekliyor.
Oyun, Kiyomizu-dera Tapınağı gibi sayısız mabede ve tapınağa ev sahipliği yapan Kyoto'da geçiyor. Malice tarafından yozlaştırılan başkentin görünüşü, ürkütücü ve uğursuz bir hâl almış durumda.