Sengoku Dynasty
Sengoku Dynasty is the ultimate feudal Japan experience: build villages, grow your community, and shape the open world through combat or economy. Rise to power as a ruler or relax in hot springs. The choice is yours alone - or that of up to 4 players in multiplayer co-op!
Unify the war-torn land of Nata Valley. Rogue Samurai and bandit clans have filled the power vacuum and threaten the existence of your peaceful villagers. Liberate new territories and repair infrastructure to explore areas rich in vital resources and open the door to even greater challenges.
Skill or grind – it’s up to you: Choose your favorite weapon from sticks and spears to masterfully crafted Katanas (swords) and Yumi (bows). By mastering combos, dashes, blocks and parries you can conquer the world.
Create a prosperous dynasty for generations to come. Oversee the growth and development of your villages. Get married and ensure your legacy continues through your successor.
Enjoy Sengoku period the way you like. With different game modes and tons of settings, you can optimize the game for yourself – build with one click or disable the whole combat system if you like!