Sengoku Dynasty - Official Guide Edition
Enhance your game, discover all the secrets of feudal Japan and improve your chances of survival with the Guide Edition of Sengoku Dynasty.
With the Guide Edition to Sengoku Dynasty you'll have all the means to ensure your survival in feudal Japan.