Sengoku Dynasty - Digital Supporter Edition
Extend and relive your adventure in feudal Japan with this digital package of exclusive goodies for Sengoku Dynasty.
This pack of digital goodies will enhance your adventure in feudal Japan. Enjoy the sounds of Sengoku Dynasty with the Original Soundtrack or dive into the background story and historical facts with the complete pack of the Scrolls of Sengoku Dynasty.
Relive your adventure with the unqiue music tracks designed for Sengoku Dynasty. From exciting driving beats to calming tranquil compositions, the melodies from renowned composer Queen of Noise (Medieval Dynasty, Assassin's Creed Odyssey) are destined to lift up your spirit.
You can’t get any closer to Sengoku Dynasty. With the scrolls you’ll receive first-hand development infos as well as exciting background stories. Eight issues tell you everything you need to know about Sengoku Dynasty.