Sengoku Dynasty - Sakura Edition
Experience Sengoku Dynasty in legendary style and build your dynasty to its fullest. The Sakura Edition includes the main game and the Sakura DLC.
Sengoku Dynasty: The Sakura DLC dresses your dynasty in elegance worthy of legend. Equip fearsome Menpō masks, wield the stunning Porcelain weapon set, wear the Light Samurai clothing, and raise banners that claim the valley as your own.