Sengoku Dynasty - Sakura Edition
Poznaj Sengoku Dynasty w legendarnym stylu i buduj swoją dynastię w pełnej chwale. Edycja Sakura obejmuje podstawową grę i pakiet Sakura.
Sengoku Dynasty: Pakiet Sakura zapewni twojej dynastii elegancję godną legendy. Przywdziewaj straszliwe maski menpō, władaj oszałamiającą bronią z zestawu porcelanowego, noś lekki strój samurajski i wznieś sztandary, by pokazać swoją władzę nad doliną.