SharedScreen Wagons 2
En højlydt, farverig spil til skænderier om hvem der bygger hurtigst, hvem der ødelægger fjendens base først, og hvem der overlever fælder og spaghettiknuden af alles tog — mens I stadig kalder det "co-op".
SharedScreen Wagons 2 serverer den fulde følelsesbuffet: glæde, sorg, latter, lidelse (obligatorisk) og sejrsrus — ofte i én runde.