SharedScreen Wagons 2
Permainan bising dan berwarna untuk bertengkar siapa bina paling laju, siapa musnahkan pangkalan musuh dulu, dan siapa terselamat dari perangkap serta simpulan spageti semua kereta api — sambil masih panggil ia "co-op".
SharedScreen Wagons 2 hidangkan bufet emosi penuh: gembira, sedih, ketawa, penderitaan (wajib) dan euforia kemenangan — selalunya dalam satu pusingan.