SharedScreen Wagons 2
SharedScreen Wagons 2 to lokalny multiplayer, w którym porządek trwa dokładnie do momentu, gdy ktoś naciśnie Start. Szybkie mecze, turnieje i test refleksu — kto ruszy pierwszy, ma rację; kto się zawaha, staje się ładunkiem.